måndag 24 juni 2013

Instagram & Workaway

Här händer det tyvärr inte så mycket, beklagar för det! Problemet är delvis att Tor-Henrik har köpt mig en iPhone, jag är inne på tredje veckan i smartphonevärlden nu, så jag är för tillfället helt insnöad på Instagram. Om ni undrar vad som händer i fjällkanten så får ni gärna följa mig där, jag heter magdalenambg.


Här är i alla fall ett helt o-Instagrammat ögonblick från i torsdags. Jag och vår irländska workawayare Sophie gick en tur över närmsta fjället Kassavare, det var superhärligt! Workaway är en ny grej för oss, jag och Tor-Henrik har alltså bestämt oss för att börja ta emot volontärer som jobbar ett par timmar varje dag i utbyte mot mat, logi, kulturellt utbyte och upplevelser som förhoppningsvis blir minnen för livet! Jag är så glad att vi har börjat med det här för det är verkligen ett fantastiskt koncept! Spana in workaway.info, men jag varnar för att man blir väldigt sugen på att bryta upp från sitt vanliga liv för och bara resa runt i världen för att bo på spännande ställen och jobba med alla möjliga häftiga grejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar