torsdag 14 februari 2013

Puppy love

Ensam hemma med valparna just nu, TH är på tredagstur i fjälls med ett schweiziskt par och alla hundar. Alla hjärtans dag har vi aldrig firat här men jag misstänker att det utländska paret har nåt planerat, blir intressant att höra om romantiken flödat i fjälls idag, hihi...

Ojoj måste springa ner och fota en helikopterhämtning av några av våra gäster som jag lovat, hoppas det blir nån bra bild! Har varit så dålig på att fota den senaste tiden, tror jag fått något fel på ögonen eller nåt... hmm, eller så klarar jag inte att koncentrera mig tillräckligt. Skärpning fröken...

3 kommentarer:

  1. Blir varm i hjärtat av dina bilder :-)! /Ulltott

    SvaraRadera
  2. Åhhh jösses vilka sötisar! Smälter inte hjärtat av sådana varelser, då har man ett hjärta av sten!

    SvaraRadera