tisdag 3 mars 2009

Te-tips!

Jag är inne i en te-kris just nu. Det enda i teväg jag klarar av att dricka är Yellow Label eller English Breakfast. Måste ha överdosat på chai-blandningar och allehanda specialtéer de senaste åren! TH däremot är så bortskämd med goda téer nu, att det enda han vill ha är någon av "di där burkarna", vilket betyder Kusmi-téerna...


Kusmi är ett gammalt ryskt tehus som grundades på 1800-talet. Vissa av deras smakblandningar är helt oförändrade sedan dess. De är faktiskt de godaste svarta téerna jag någonsin har provat, hoppas jag kommer ut ur min tekris snart så jag kan börja hinka Kusmi igen! Har snart slut på di där burkarna, så jag ska ta och beställa en ny Prince Vladimir, det är den godaste smaken om ni frågar mig...

1 kommentar:

  1. Jo jag var ju tvungen och googla detta och det ser väldigt gott ut! tror jag ska köpa en presentförpackning med grönt! Snygga burkar också. hehe

    SvaraRadera