onsdag 4 mars 2009

Vem vill ha, kom och ta...

Vill någon rädda denna ljuskrona från bortslängning, så varsågod!


Ända sedan jag köpte den på Ikea så har det varit ett jädrans gnäll, "inget arbetslyyys, inget arbetslyyys", och nu har den dessutom börjat äta lampor i en väldigt oekonomisk takt, så jag orkar inte med den längre, jag ger mig! Lite knasig i lampsocklarna som sagt men jättefin att bara ha levande ljus i. Skulle tro att man kan skruva bort lampsocklarna på nåt sätt och ha värmeljus i kopparna istället.

Nu: blodpalts-tajm!

2 kommentarer:

  1. Fin lampa, inte ska nu ge bort den! passar den inte å hänga i vardagrummet då? Där är det ju fint att ha mys belysning.

    Tror inte att jag har lyckats med min design själv, har varken tid lr lust att sätta mig ner att göra det. koder hit och dit, fattar nada! Kan tipsa dig om Jessica, hon tar en lite slant att göra det åt en. Jätte duktig.

    http://jessicathatsme.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Åhå blooodpalt! Det blir vanlig palt här istället ikväll, mor tål inte att se blod...

    SvaraRadera