torsdag 4 november 2010

Lång dags färd mot... natt.

Idag har varit en riktig nothing day. Jag har varit så himla trött, mitt inre har avspeglat vädret ute. Det har varit dimma och småsnöat hela dagen.

Orkar inte med något mer idag, ska bara gå och ge mina fina små mammuthästar några äpplen och kvällshö, sen ska jag nog segla iväg till drömmarnas värld, kanske det händer något mer spännande där? Jag drömmer alltid långa, invecklade och verklighetstrogna drömmar. Oftast med lite spännande eller skrämmande inslag. Blir ofta jagad och måste gömma mig. Jag minns alltid vad jag har drömt. Det har varit så hela mitt liv, kan än idag minnas drömmar jag hade när jag var liten. Min sambo minns nästan aldrig vad han har drömt. Vad kan det bero på?


Vad döljer sig i dimman inatt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar