måndag 15 november 2010

Studier pågår...

Huuu, nu drar det snart ihop sig för tentor på kursen, jag blir lite nervös faktiskt. Har suttit och studerat mycket de sista dagarna. Eller ja... ska väl vara ärlig och säga att jag varvat föreläsningar med en hel del plötsligt påkomna, superviktiga sysslor som julshopping och ett febrilt sorterande i fotomappar...

Konstaterade det under Engelska A förra hösten och säger det nu igen: datorn är en farlig maskin och verkligen inte en lämplig plats för studier!


Mina nya skor, Cate the Great från Sorel, har kommit förresten... åååååh jag älskar dem! Så mjuka och varma, smidiga och lätta att dra på. Top-notch kvalitet!

6 kommentarer:

  1. Ååh jeg tror jeg elsker skoene dine jeg også, bare ved å se på dem! Og det verste er at jeg tror jeg så de i en butikk på Elverum her om dagen... jeg må minne meg selv på at jeg ikke behøver sko som tåler -25 siden jeg stort sett bare er utendørs få minutter av gangen.
    Bruker du de til ridesko også?

    SvaraRadera
  2. Skiitasnygga magda!! :D

    SvaraRadera
  3. Ja visst är de snygga, hihi! Köp dem Hege, du vet, det ska ju bli den kallaste vintern på 3000 år i år! Jag har ridit med dem och det gick himla bra :)

    SvaraRadera
  4. (Hege, tänk när det är -40 och bilen stannar av kölden på väg till jobbet...;)

    SvaraRadera
  5. Det er så mange gode argumenter at jeg får vondt i hodet :D Men jeg har jo mine fine ecco-sko, dessuten har jeg bestemt meg for å kjøpe et par UGGs i løpet av vinteren - det måå holde!! Men neste sesong...!

    SvaraRadera
  6. He he! Ja du är ju faktiskt redan välekiperad på skofronten med dina fina ecco! Jag hade ju egentligen också redan mina dunstövlar men... det är ju bara så himla kul när man får fullständig dille på en sak och bara mååååå ha det :D Ibland är det värt att ge efter för begäret bara för att man blir så himla GLAAAAD :D (så som en riktig shopaholic måste tänka, gissar jag ;)

    SvaraRadera