fredag 17 februari 2012

Fredagsnöje med krasch

Idag "snör-körde" jag med både Sito och Ramek, det var kul! Men tyvärr gick det lite för fort för den här tanten i en nerförsbacke i början, jag kraschade rakt på skallen så att det bara knakade i huvet! Huff, var tvungen att ta ett provfoto rätt efteråt för att se så att kameran klarat sig... Skallen är det väl mindre noga med...

 Kameran verkar ha klarat sig, hundarna står och försöker se överdrivet lydiga ut för att de har dåligt samvete för att jag kraschat, hehe...

 Resten av turen förflöt lugnt och stillsamt i skogen.

På väg tillbaks, tur att det är skyltat så jag hittar, he he!

Nu ska jag ha min sista lugna och lediga fredagkväll på tio veckor! Nästa vecka börjar mitt jobb när vårvintersäsongen drar igång...

3 kommentarer:

  1. auau, må nesten kjøre med hjelm du ;)

    Kooos deg med din siste hviledag, nå blir det hektisk fremover!
    Stor klem!

    Hege

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag borde ha hjälm så mycket som jag kraschar! Har knäskydd i alla fall, det har räddat benen många gånger :P Ja nu är det snart dags att bli social och serviceminded istället för blyg liten skogsnisse, alltid en intressant omställning, he he! Kram! :)

      Radera
  2. hehe, nu har jag allt hittat till din blog magda! fin :D

    michaela

    SvaraRadera