måndag 23 augusti 2010

Finfrämmande


En av de underbara katterna som jag växt upp med kom på besök till mitt hus ikväll - det sker inte ofta tyvärr. Han jamade utanför min dörr och var så glad att få komma in och gå runt och inspektera alla rum i huset. Åh vad jag saknar katter! De ger verkligen liv och värme till ett hem, det är nästan något magiskt med närvaron av en katt. Jag är en riktig kattmänniska men sedan min draghundssambo kom in i mitt liv har det bara varit hundar, hundar, hundar. Ingen normalt funtad katt skulle trivas hemma hos oss med alla dessa katt-ovana hundar som cirkulerar här... Så tråkigt. Jag var tvungen att dra fram kameran bara för att dokumentera att jag faktiskt haft Morris på besök, men det blev lite suddigt tyvärr. Som i en dröm. En kattdröm antar jag.

2 kommentarer:

  1. Åååh, Morris! Jag minns när han var unge :)

    SvaraRadera
  2. Ja oj vad tiden går, han är 14 år nu!

    SvaraRadera