onsdag 25 augusti 2010

Get to know the blogger! :D

Alltså FÖRLÅT, men att fylla i "Mina vänner"-böcker är ju det kulaste som finns! Såna här listor tycker jag också är skitkul så nu härmar jag gulligaste Hege!

Du heter: Magdalena

Smeknamn: Magda

Låt som när du är ledsen sörjer till: Oh jag älskar depp-musik, vet knappt vad jag ska välja! Är det riktigt deppigt blir det nog den här. Ingen klassisk depp-låt kanske men för mig betyder den mycket!





Beroende av: Te, tv, internet, lugn och ro...

Vad tror folk om dig? Ingen aning! Vet ingenting om vad folk tror eller tycker om mig. Har inte så mycket kontakt med folk.

Stämmer det? Jaaa!

Vad får du oftast komplimanger för? Får komplimanger så gott som varje dag av min gulliga kollega och det är oftast för örhängena, he he! Fulla människors kommentarer räknar jag inte. (Jag hatar fulla dräggiga karlar. Och fulla horny gamla kärringar. Jag försöker förfula mig medvetet. Inte för att jag är speciellt snygg. Men jag har jobbat många år i bar och hört det mesta. OK nu ska jag nog helst sluta skriva om detta.)

Hur imponerar man på dig? Genom att vara ödmjuk, lugn och snäll.

Brukar du skratta för dig själv? Ja ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vet inte för min telefon är knäpp.

Var bor du? Årrenjarka i Qvickjocks församling.

Trivs du där? Oh ja.

Hur svarar du i mobilen? - Hallå?

Vem ringde du senast? TH

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han inte gjort det jag bett honom att göra :P

Antal timmar sömn inatt: Drygt nio.

Sov du ensam: Nei!

Brukar du komma i tid: Ja!

Hur känner du dig nu: Trött, lite irriterad men glad! Ööööh...

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, svart, svart...

Vad tycker du om fötter: Nej jag tycker inte så mycket om fötter... är lite fjantig.

Vad saknar du: Resor, vänner.

Hade du en bra kväll igår: Jadå, jag fick vin och oliver.

Favoritdryck på morgonen: En liter svart te med soyamjölk.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid ett, halv två.

Är du blyg? Ja, jag blir blygare ju äldre jag blir...

Sysslar du med någon idrott: Nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja faktiskt. Har upplevt det själv.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Nej hjälp! Orkar inte leva en dag med en karls hjärna!

Är du nöjd med ditt liv: Ja ganska. Men jag har blivit "för mycket snack och för lite verkstad" de senaste åren. Resor är vad jag saknar!

Är du bortskämd: Nej inte direkt. Inte av annat än av ödet som lät mig födas här.

Vad gör du i morgon: Plockar blåbär och jobbar.

Vad är det värsta du vet? Folk som skrävlar och pratar högt och brett om saker som de inte har en aning om egentligen. Folk som har en bestämd mening och inte kan ändra sig.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja jag har några otroligt goda vänner!

Vad är det finaste du fått? Oj... jag äger ingen av de finaste sakerna jag har... Vet inte faktiskt.

En speciell dag du minns: Minns inte så mycket tyvärr.

Du samlar på: Plantor, doftljus, örhängen...

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nej jag ringer inte så mycket, jag lever så nära inpå de jag annars skulle ringa till...

När grät du senast: Nyss när jag såg en dokumentär om nån jädra tiger.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bara använt pengarna till att leva av under lågsäsong. Kanske byggt en vinterträdgård.

Vill du gifta dig: Oh ja!

Vill du ha barn: Tror säkert att jag kommer att vilja ha barn någon gång i framtiden. Om inte för annat än att få döpa dem ;)

Är du musikalisk? Inte mer än den genomsnittliga människan.

Vad dricker du helst när du är törstig: Dricker så mycket te att jag aldrig blir törstig ;)

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Minns inte.

Biter du på naglarna: Nej men jag klöser på dem ibland.

2 kommentarer:

  1. cool, ikke mye som er så gøy som slike lister! :D
    Lykke til med studiene forresten, misunner deg som kan gjøre det - tja vurderer å gjøre det selv forresten;)

    SvaraRadera
  2. Tack Hege, jo det är ju himla mysigt att studera, i lagom långsam takt! Kolla upp vad du har för möjligheter till internetbaserade distansstudier,det finns säkert massa att välja på!

    SvaraRadera