torsdag 19 augusti 2010

Tjoflöjt

Här sker det inte mycket intressant, har lite dåligt samvete för min stackars blogg! Har lite dåligt med inspiration för tiden.

Hjälp mig gärna - för jag vet nog minsann att ni är en 8-9 pers som är in här varje vecka! Är det någon som skulle vilja höra om något speciellt? Mer om hundarna eller hästarna eller om turister eller mat, restaurang och drinkar, natur, historia, eller vaaaaaad? Är det nån som bryyyyyyr sig? Det försigår mycket mer i mitt liv än vad jag har delat i bloggen, men jag märker att det oftast blir så att jag bloggar om sånt som har med min "fritid" och avkoppling att göra (alltså mina blommor just nu, ha ha). Lämna ett önskemål i kommentarerna bara :)

7 kommentarer:

  1. Du ska absolut inte försöka anpassa bloggen efter oss som läser. Då blir det inte bra. Fortsätt precis som förut med korta inlägg och dina jättefina bilder. Ju mer personligt, desto mer intressant och allmängiltigt.
    Du skriver jättebra och är en duktig fotograf. Har du inte funderat på att försöka sälja lite reportage? I din miljö måste det ju finnas uppslag...

    SvaraRadera
  2. Bilder, videoer og fortellinger om livet i Årren - akkurat som den er nå :) helt topp!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för synpunkterna! Jo jag ska forsätta blogga på samma sätt som alltid, om sånt som jag själv tycker är intressant. Ibland blir jag bara så himla nojig över allt möjligt! Måste försöka lära mig att lugna ner mig. Valerianatabletter hjälper har jag märkt :)

    SvaraRadera
  4. Angående att sälja reportage så är det absolut en dröm! Alla källor till inkomst är mer än välkomna här vid världens ände. Men jag måste träna mycket mer på att skriva, bloggen är ett bra hjälpmedel.

    SvaraRadera
  5. Du kunde skriva i magasin för jakt&fiske, naturen, turism, hundar osv. Satsa på bra, unika bilder och texten behöver inte vara så märkvärdig. Herregud, du sitter mitt uppe i smeten för den typen av reportage. Börja med björnjakten nu!
    Texten behöver inte vara perfekt, den kommer ändå att redigeras. Tänk på att vara personlig vilket inte är samma sak som att vara privat...
    Eller ring runt och erbjud dej att skriva en spalt i något magasin. Inse hur exotiskt du bor!

    SvaraRadera
  6. Det är så bra så!! Jag gillar din blandning!

    SvaraRadera
  7. Ja tanken var väl att den här bloggen skulle handla om lite mer "exotiska" saker, natur och turberättelser tex, men i slutet av dagen har jag nästan bara lust att skriva om små mysiga, hemrelaterade saker! En sorts motreaktion mot min livsstil, ha ha!

    SvaraRadera