fredag 28 oktober 2011

En dag jag snart ska glömma

Har inte märkt så mycket av den nya tidsepokens början idag, buhuu! Men huff vilken ruggig dag det har varit! Nollgradigt och småregnigt, tack och lov att det bara är såhär en kort period innan det fryser ordentligt, skulle aldrig klara av en hel vinter med sånt här väder. Har varit ute i ett par timmar och blev så frusen. På stranden i Björnviken stod en räv och grävde i sanden när jag kom förbi, han såg så raggig och hurven ut han också.

Bild från igår när den fina rimfrosten fortfarande var kvar.

Eftersom förfäderna från Plejaderna nu inte kom och återintog jorden idag, så planerar jag för framtiden här på min lilla gård. Nästa års projekt blir en gärsgård runtomkring. Titta vilken snygg skiss jag gjort, hehe! En skiffergång och en till syrenbuske finns också med i planerna.

Lite ranglig gärsgård kanske? Visade den här bilden för TH, han ba typ "Jeg truuur ikke du sjönnt prinsippen för konstruksjonen av en gärsgård", ha ha...

3 kommentarer:

  1. Snygg bild på udden!

    Sedan måste jag bara säga...gick vi samma utbildning i photoshop/InDesign? Jag menar jag måste verkligen ha missat något för sådanna där syrenbuskar kan jag inte göra... Den var fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Hahah jag håller med Torre!

    SvaraRadera
  3. Matti, hoppas det blir nån uppföljningskurs så du får en chans att komma upp i min nivå!

    Fia, jag begriper inte vad ni menar? :)

    SvaraRadera