tisdag 18 oktober 2011

För fyra dagar sedan, fast ifjol...

...hade jag skidpremiär! 

Jag är inte bitter, men det känns som en avlägsen värld just nu, nu när det är sju grader varmt och det har regnat ner hela dagen... Det har knappt varit dagsljus idag för molnen har varit så mörka och tjocka. Regn regn regn, jag blir GAAALEN på detta regn! Har aldrig i hela mitt liv varit med om en så regnig och lerig höst. Det var så skönt de nätterna för ett tag sedan när det var frost, och man i alla fall fick gå på hård frusen mark på morgonen...

Bla bla bla, förlåt att jag gnäller här på bloggen, hehe. Har varit ute och gått med ett par valpar idag, nu ska jag laga lite oxfilé till middag, tända några ljus och varför inte slå på en Twilight-film... där i Forks regnar det ju också hela tiden, det kan ju kännas lite tröstande på nåt jädra vis, eller...

4 kommentarer:

  1. Woohoo äntligen börjar du blogga igen, det gjorde min dag :D

    SvaraRadera
  2. dont u worry, vinteren kommer tidsnok og varer lenge nok ;)

    Hege

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående talare :) härligt att du är tillbaks. Här i Uppland har det regnat hela dagen oxå så nu tycker jag att det räcker. Snön får gärna komma tycker jag för då blir det lite ljusare och mysigare.

    SvaraRadera
  4. Fia och Marie, vääälkomna tillbaks, så kul att ni hittat hit igen! :)

    Hege din luring :)

    SvaraRadera