torsdag 13 oktober 2011

Några bilder från idag

Haha hörni, det var ju skönt att höra att jag inte är ensam om att vara årstidsförvirrad! Mattis utlägg om renarnas brunst var ju väldigt intressant också, då kan jag ju känna en samhörighet även där, hehe.

Idag har inte mycket spännande skett tyvärr. En liten promenad upp på det närmaste berget var väl höjdpunkten (!).
Vackra Oarrenjárgga, här bor jag.

Tanken var att jag skulle ända upp dit idag, men så blev det inte. Åååh min favorittid på fjället håller på att rinna ut, det känns lite stressande. Älskar det karga, kyliga och svårflörtade, just de här dagarna innan det blir för mycket snö för att vandra...

Det har varit blåsiga dagar. Vindarna slöjdar till såna här vackra linsmoln på 2-3 kilometers höjd.

Den första spårsnön är alltid intressant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar