fredag 21 oktober 2011

Glad överraskning

Har tydligen lyckats förtränga de senaste dagarna så till den grad att jag blev glatt överraskad när jag kom ut på bron i morse och fick syn på det här fina pyntet.


Fick tänka efter en stund innan jag kom ihåg att det var ju jag själv som planterade det när jag kom hem från JMK igår kväll. Ja suck, det är ingen hejd på snurrigheterna ibland... 

(Har varit sjuk och mått illa i ett par dar, fy så jobbigt! Skriver det inom parentes så att det verkligen reduceras till en parentes och så kan jag glömma det snabbt och gå vidare i liveeeet, lalalalaaaa.)

3 kommentarer:

  1. Superfin dekorasjon! Sånn vil jeg og ha :)

    Kjipt å være syk, håper du er bedre nå - klems

    -Hege-

    SvaraRadera
  2. Tack frun, ja nu är jag mycket bättre :) klem

    SvaraRadera
  3. lite smått härligt förvirrad ibland kanske... ;-)
    Så härligt när man kan överraska sig själv.

    SvaraRadera