fredag 13 februari 2009

Årrenjarka, mindre än en kåta

Tänkte just registrera den här bloggen på Bloggportalen, är lite nyfiken på hur många själar som egentligen läser den utöver er åtta personer som jag faktiskt känner till, ha ha! MEN jag ångrade mig! Eller tja, jag tänker inte göra det. Så länge jag inte kan välja Årrenjarka som ort. "Inga orter hittades". Nähä. Skrev in Kvikkjokk istället. Jajjemän, Kvikkjokk finns, och hör på detta: "I närheten finns även följande orter som du skulle kunna välja istället: Peuraure, Rissa, Parka, Njunjes, Vassajkåtan, Nammatjkåta, Falehaure, Tjåguoristugan, Ruonaskåtan, Njavve, Sarjakåtan, Alla, Luovvaluokta, Kartevarekåtorna, Suobdek, Såmmarlappastugan, Vakkotavarekåtan, Norra Bergnäs, Suorva, Tjåmotis."

3 kommentarer:

  1. jag har lagt mig på blogportalen, men vet inte om jag har fått några mer läsare för det ha ha.. mysko att åris inte fanns med på listan!

    SvaraRadera
  2. Mäh du får ju maila dem å klaga!

    SvaraRadera