torsdag 2 september 2010

Kan inte sluta lyssna



Så otroligt bra gjort. Årets låt i min värld!

3 kommentarer:

  1. Liker så godt teksten på denne sangen - og Robyn er jo en stjerne!!

    SvaraRadera
  2. MEn wow så du ahr bloggat sen jag sist var online! Tack för fika och mys och te hemma hos er i juli, både jag och johan var så glada och upplyfta efteråt! Jag var peppad att komma och snylta in mig på er soffa inatt, men fick bråttom till Umeå vars SSR ska ha extra årsemöte på lördag (jag är ersättare i styrelsen). Men jag är så sugen att hänga mer med er! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hege: Ja den är fantastisk, så rörande!

    Ylva: Men tack detsamma för besöket, det var så himla kul att träffa er, ni är såna fina människor! Å jaaa kom och häng :D det vore jättekul, vill verkligen bjuda på middag! Nån gång i höst eller vinter borde vi verkligen få till! Kram!

    SvaraRadera