söndag 5 september 2010

Nä huvva

Sitter på kontoret på jobbet och försöker fömå mig att skriva en inlämningsuppgift till skolan, men jag kommer inte över ARGHETEN, och ur ilskan föds sällan perfekta grammatikresultat (men väl perfekta cafe lattes, en ny upptäckt). Är lite butter för att en viss person stigit upp ur sängen i natt bara för att i sin enfald hasa iväg till min dator och avinstallera saker som jag behöver och som tyvärr inte finns att återinstallera. För att personen "kommit på vad om är fel" med min dator. Jaha. Avinstallera hela jädra datorn då, så är det inget fel med den längre! Förutom att den inte finns. Suck.

En sak att glädjas åt är dock Mia Skäringers återkomst som bloggerska. Hon är bara fantastisk. Och som hon bloggar! Det bara sprutar ut inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar