onsdag 2 juni 2010

Och tandkrämen är snart slut

Kära läsare, vet ni hur jag lever egentligen? Utan karl försmäktar jag här, som ensam husfru med sjutton drägglande hundar och två queen-of-f***ing-everything-hästar på mitt samvete. Varje dag måste jag utföra tungt kroppsarbete, varje dag blir jag jättesmutsig, drägglad på, hoppad på, jag mockar kilovis med skit, agerar psykolog, ordningsvakt, höspridare, inridare av vildhästar, mattant, med mera och mera. När jag inte jobbar med djuren förväntas det att jag ska stapla ved, minst fyra kubik om dagen. It may be a crazy life, but it's my life! Minst sex veckor till är jag desperate housewife medans TH jobbar borta som arkeolog.

Dagens höjdpunkt är naturligtvis DUSCHEN, (jag har än så länge kvar behovet av att känna mig ren) och jag har tidigare varit helt tokig i att köpa dyra lyxiga duschkrämer och dylikt, men nu har jag hittat favoriter i en mer lagom prisklass. Har testat det mesta från LUSH och dessa är mina absoluta favoriter: The Olive Branch duschgele och REHAB shampoo. Starka och härliga med massor av olika eteriska oljor. REHAB är en riktig pepparmynte-chock, precis vad jag behöver. The Olive Branch, örtig och underbar doft, baserad på oljor och juicer.

Jag har nu officiellt fotat mina duschcremer, nersjunken i bloggträsket som jag är, he he.

1 kommentar:

  1. haha jeg kan ikke annet enn å le :D
    Hold på dine små luksus-stunder, du, så holder du kanskje ut de neste seks ukene! :)

    SvaraRadera