tisdag 4 januari 2011

2 år och 439 inlägg senare...

Idag fyller den här bloggen två år! Minns att det var en sorts nyårslöfte att börja blogga, att bli lite mer "offentlig". Att ha en liten lucka att babbla ut i världen genom, till vem som än kan tänkas lyssna. Att vägra bli totalt folkskygg! Jag har behov av att vara ifred och hemlig på många plan, men jag har märkt att jag faktiskt kan få nog av att leva i total skymundan. För det var verkligen det jag gjorde i ett par år, när jag och TH flyttade ihop här i min hemby, långt ifrån allt annat. Tycker det är så himla kul när jag får respons från läsare, eller när jag träffar folk som säger att de läser min blogg och tycker om den! Tack ni som läst och kommenterat och förgyllt mina dagar genom de här åren!

4 kommentarer:

  1. You´re welcome.

    Ta hand om dig och fortsätt blogga på.
    Jag fortsätter titta in och ser vad du skriver.

    Hälsningar från Örebro/Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej, har just börjat läsa din blogg och tycker den är jättebra, blir så avundsjuk på hur du bor. Skulle vara roligt om du kunde berätta lite mer om hur ni bor och vad som finns runt om kring även lite bilder från din by så man kan få en bild hur det ser ut. Har själv islandshästar så det är rolit att läsa om dom också. häls Marie

    SvaraRadera
  3. Tack!!! Ok, ett sånt inlägg kommer! :)

    SvaraRadera