tisdag 4 januari 2011

Fotobok


Hohoo, jag måste bara visa vad jag fick hem idag! Förra veckan gjorde jag äntligen slag i saken och beställde mig en fotobok som jag länge tänkt köpa.   


Jag valde att beställa från Postfoto. Där finns ett gratisprogram att ladda ner för redigering av fotoböcker. Det finns många valmöjligheter med olika layouter och möjlighet att infoga mycket text om man vill, det var riktigt kul att sitta och pyssla med!


Jag valde att göra en rätt så stor bok, 220 bilder fördelade på 90 A4-sidor. Priset blev drygt 800 kr.


Jag är jättenöjd! Det är tjocka sidor av riktigt bra kvalitet och väldigt bra tryck. Kan verkligen rekommenderas! Tror jag ska göra en fotobok för varje år i framtiden, istället för att hålla på och klistra med album.

3 kommentarer:

  1. sjukt bra idé! jag ska göra jag med!

    SvaraRadera
  2. För er som bloggar har fotoklok.se ett bra erbjudande om gratis fotobok! Kolla in på http://fotoklok.se

    SvaraRadera