torsdag 6 januari 2011

Hej från snöfluffet!

Guddag! Vi har finfrämmande från nordnorge, så jag hinner inte blogga så mycket idag. Men snart kommer ett inlägg som handlar lite om hur vi lever här i byn och hur det ser ut här! Kul att få lite önskemål om inlägg.

Under tiden vill jag tipsa om ett inlägg min mamma gjorde i sin blogg. Det berättar lite om vad vi gör under januari här i byn.

I morse vaknade jag till en snöig värld. Det har snöat tjugo centimeter i natt...

Igår tog jag en liten minisemester och körde de tio milen till Jokkmokk för att handla och äta lunch med några väninnor, det var riktigt mysigt.

Som en bonus fick jag se den vackra vintersolen! Åh vad jag längtar till att den ska gå upp här hemma också. Men det är ännu några dagar kvar.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att din blogg är bra! Skriv om det du vill skriva om, det blir det bästa!

    SvaraRadera