fredag 21 januari 2011

Sömnigt och snurrigt


Jobbade på en liten konferens vi hade här för ett par dagar sen, och nån gäst måste ha smittat mig med nån lömsk sömn- och huvudvärkssjuka för jag har varit helt däckad det senaste dygnet. Ute är det snöfall och gråväder. Uppe i hundgården har vi en löptik som ställer till med en massa oroligheter, en av unghundarna (Ramek) har vi fått ta in för att han blivit helt snurrig, ylar massor och äter dåligt. Det där med fortplantningsdrifterna verkar vara värre för vissa hanar än för andra...

Bara lite svammel med hundarna. Ramek tycker att kameran är en himla konstig grej...

3 kommentarer:

  1. Åhåå jag saknar hundarna lite, de var mysiga!

    SvaraRadera
  2. Det har varit fullmåne... Har själv och har hört av andra att de haft sömnproblem eller varit i halv dvala senaste dagarna...

    SvaraRadera
  3. Ja precis, det också, och nu i efterhand fattar jag ju att det var stormen som kom i natt som jag kände av, jag är så himla väderkänslig!

    SvaraRadera