onsdag 15 december 2010

Dröm-möblemang

Puh, måste få ett litet andrum i studerandet nu. Har märkt att om jag pluggar eller tänker hårt i mer än ungefär tre timmar så får jag jätteont i huvet! TH brukar reta mig för det, den rackaren, ha ha...

Sitter alltför ofta och fantiserar om dyr och lyxig inredning, kan drömma bort flera timmar i sträck på möbel-webshopar. En vacker dag när jag är gammal och rik ska jag ha massor med möbler i den här stilen....

Nya vitrinskåpet Isabelle från Mio.
Matbordet Ardenne i återvunnet trä, från Ilva. Ett sånt här vackert rustikt matbord med antik look är nog nummer ett på önskelistan just nu!


En riktigt stor härlig knarrig rottingfåtölj från Artwood.

Eller en stor öronlappsfåtölj i skinn, också Artwood. Vi beställde inredning till vår nya lobby från Artwood och vi är riktigt nöjda med kvaliteten, så därifrån kan jag absolut tänka mig att handla igen.
Mina krukväxter ska också få bo lyxigt i krukor från Kew Botanic Gardens, finns i många färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar