måndag 6 december 2010

Jag må jag leva!

NU klockan 12.30 fyller jag 26. Nääääääää hjälp, är det sant... Det är en lugn, snöig och stillsam dag, som gjord för vila och eftertanke och grubblerier om livets gång... hjääääälp. Jag har verkligen fått lite problem med det här med min ålder, har liksom inte kunnat acceptera att jag blivit äldre än 19, (åldern då jag tycker att jag var i mitt esse, ha ha).

Men en mysig dag är ju aldrig fel att ha. Började tidigt på morgonen med fin present av TH, varm choklad, tända ljus och den ungdomliga filmen "Eclipse". Nu väntar jag snart på två gäster som jag ska bjuda på Tiramisu, sen ikväll ska vi äta räkor och dricka mitt favoritmousserande Rotari... Så jag ska nog överleva dagen med hyfsad tro på livet!

Fick den här vackra silverringen av TH i morse, oooh jag är helt kär i den! En liten prinsesskrona.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin ring! En prinsessekrone til Prinsessa av Årrenjarka ;)

    SvaraRadera
  2. Hi hi :) Ja det var nog det han tänkte :)

    SvaraRadera