fredag 10 december 2010

Fördjupning i tv-soffan

Med värkande njurar, stigande feber och kraftigt tilltagande google-hypokondri har jag inte tänkt göra något annat ikväll än att zappa fram och tillbaks mellan Nobelfesten och Idol-finalen och dricka nån liter citronvatten. Känns riktigt skönt. TH får ta hand om djuren och allt utomhusigt.

På Nobelfesten ger jag FULL POTT till Victorias beigeglittrande klänning och de fantastiska bordsdekorationerna med anemoner. Så himla vackert! "Åååååh, så ska jag ha på mitt bröllop", sa jag till TH. "Jasså du", suckade han, ha ha haaa...

Och Idolfinalen! Nu när jag varit på workshop det senaste dygnet har jag helt missat den här Jay & Minnah-affären! Så otroligt smaskigt!

Oooh nu måste jag skynda iväg till dramatiken :D

2 kommentarer:

  1. Vet du vad, feber och frossa kan vara symptom på en "tyst" urinvägsinfektion. Det borde du kolla!

    SvaraRadera
  2. Hu, ja jag har hört talas om det... hade faktiskt urinvägsinfektion tidigare i veckan men den försvann liksom. Tror jag alltså. Är jag inte bättre på måndag får jag nog fara till doktorn...

    SvaraRadera